wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Een ander perspectief

Als u weet dat het anders moet maar uw gedachte er nog niet omheen kan krijgen. Onze inspiratiesessies zijn bedoeld om beweging te creëren door met andere ogen naar kennismethodieken te kijken.

Wat gebeurd er als we 180° draaien naar een klantgedreven dienstverlening, waarin de klant participeert in de kennisbank, de kennisontwikkeling en de informatiekwaliteit? Laat u inspireren door een methodiek waarbij uw organisatie continu inspeelt op de actuele behoefte van de klant en de klant zelfredzaam wordt. Door actieve klantparticipatie gaan de kosten omlaag en tevredenheid omhoog.


Uw klantenservice of servicedesk naar een excellent niveau

Wij delen met u onze kennis, ervaring en methodes die leiden tot grotere zelfredzaamheid, tot tevredenheid van de klant en besparingen in de service naar klanten en intern.


Kies de inspiratie die bij u past: Schrijf u direct in


Vragen van deelnemers uit eerdere sessies

“Als gemeente zijn we bezig een strategie te bepalen inzake kennismanagement. Er zijn verschillende afdelingen die anders tegen het onderwerp aankijken. Wij komen er niet uit. Hoe pakken we dit aan? Hoe komen we tot een collectieve kennisbank?"

“Hoe voorkom je dat incident meldingen onvolledig zijn? Hoe maak je de incidentmelding first-time-right en direct aangeleverd bij de juiste oplosgroep?"

“Wij onderzoeken de samenhang in onze totale infrastructuur. Kan kennismanagement andere systemen vervangen? Hoe verhoudt kennismanagement zich tot de andere applicaties? Wat doet kennis management anders?"

“De business units worden gek van de steeds terugkerende vragen en veelheid aan identieke meldingen. Hoe voorkom je repeterende vragen en meldingen aan de organisatie?"

“Wij willen sparren over de problematiek van kennisdelen en borgen. Hoe zet je een goede structuur op?"

“Als je 24x7 service biedt ook via social media. En de agentbezetting wisselt vaak en werkt vanuit allerlei locaties, hoe kunnen we kwaliteit garanderen?"


Reacties op onze inspiratiesessies

“Jullie kunt deze moeilijke materie helder uiteenzetten."

“Door 180˚ te draaien heb je ons geweldig inzicht gegeven in de materie. Zo hadden wij nog niet naar het probleem en de oplossing gekeken."

“Helder verhaal hoe kennislogistiek de verbinding brengt in de infrastructuur en mensen."

“Hylo heeft ons absoluut innovatie gebracht, waarmee we kennis borgen en ontwikkelen juist door het in beweging te brengen. Kennis is precies daar waar het nodig is. En we hebben reusachtig bespaard."

"Ik ben geïnspireerd. Wanneer kunnen we beginnen?"


Schrijf u direct in