wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Vraaggedreven kennisbank

Continu veranderende omstandigheden vereisen dat kennis en informatie met die veranderingen mee ontwikkelen. De servicedesk heeft behoefte aan relevante kennis, die past bij de vraag of het probleem dat hij probeert op te lossen.

Kennisbehoefte vanuit gebruikersvraag

De waarde van de beschikbare kennis wordt immers bepaald in het gebruik. Medewerkers willen kennis en informatie binnen handbereik, en gebruiken alleen die kennis en informatie waarmee ze klantvragen kunnen beantwoorden. De klantvraag bepaalt dus welke kennis relevant en beschikbaar moet zijn. Oude en overtollige informatie in een kennisbank maakt het voor de gebruiker moeilijker om de juiste kennis te vinden.

Hylo valideert kennis

Hylo hanteert een 'markeer of corrigeer' principe waarmee kennis tijdens het gebruik wordt gevalideerd, altijd actueel is en inspeelt op veranderingen. Gebruikers ervaren de impact die zij hebben op het beschikbaar maken en actueel houden van kennis.

De servicedesk als spil in de vraaggedreven kenniscarrousel maakt dat medewerkers meer betrokken zijn en leidt tot efficiënte werkondersteuning.