wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Hoe wij het zien

Onze missie is organisaties te helpen om relevante kennis vindbaar te maken en actueel te houden zodat uw medewerkers en klanten zelfredzaam zijn.

Breng kennis in beweging

Kennis is onze passie en om kennis gezond te houden moet het in beweging blijven. Het hebben van kennis is op zichzelf niet genoeg. Kennis moet makkelijk vindbaar zijn en gebruikt worden! Kennis moet geconsumeerd worden voor het beste resultaat. Supportmedewerkers en kennisauteurs leren van ons om collectieve kennis aantrekkelijk te maken voor hun publiek. Zo krijg je kennisaanbod dat past bij de vraag.

Maak medewerkers zelfredzaam

Wij vinden dat kennis delen en onderhouden makkelijk moet zijn. De waarde van kennis zit in het gebruik. Wanneer kennis door de organisatie stroomt heeft het een groter bereik en zullen meer medewerkers zelfstandig antwoorden vinden op vragen of problemen. De servicedesk als spil in een vraaggedreven kenniscarrousel maakt medewerkers meer betrokken en leidt tot efficiënte werkondersteuning.

Dat is onze belofte!

Wij helpen organisaties om de focus op kennis te organiseren vanuit de gebruikersbehoefte. Organisaties die een kenniscultuur omarmen hebben betere resultaten.

  • een snelle responsetijd naar klanten
  • grotere betrokkenheid van medewerkers
  • betere ontsluiting naar selfservice
  • een korte trainingstijd voor nieuwe medewerkers
  • grotere klanttevredenheid
  • hoge mate van zelfredzaamheid