wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Kennisontwikkeling

Kennis bestaat niet altijd uit kant en klare antwoorden. Medewerkers van de Supportdesk zoeken ook naar informatie over gelijksoortige incidenten om tot oplossingen te komen.Het vinden van informatie is meestal het begin van een oplossing.

Kennis wordt in het dagelijks werkproces vergaard en vastgelegd in Hylo zodat anderen het wiel niet opnieuw hoeven uit te vinden en medewerkers op elkaars kennis (verder) kunnen bouwen.

Door informatie te 'vangen', structureren, gebruiken en verbeteren komt kennis in beweging en maken medewerkers optimaal gebruik van elkaars kennis.

Hylo maakt collectieve kennis deelbaar

Collectieve kennis uit de organisatie kan via een medewerker-selfservice portaal vindbaar en beschikbaar worden gesteld. Medewerkers kunnen dan zelf hun problemen oplossen doordat ze toegang hebben tot relevante kennis van de Supportdesk. Dat voorkomt onnodige telefoontjes naar de interne Supportdesk.