wachten...

Succes

→ Winkelwagen bijgewerkt

Info

→ Winkelwagen bijgewerkt

Succes

E-mail verzonden!

Fout

E-mail niet verzonden!

Fout

Artikel niet meer op voorraad!

Fout

Succes

Succes

Fout

Blog

DEC
20
Bent u 'Lisa proof'?
2016-12-20 | door HYLO | Artikel post

Kennisondersteuning voor klant en agents is nauwelijks een informatie management vraagstuk. Aandacht voor het logistieke proces zorgt voor een optimale kennisstroom, zodat precies aan de vraag wordt voldaan.
lees meer

SEP
07
Uitnodiging voor inspiratiesessie in Zwolle
2016-09-07 | door HYLO | Artikel post

​Uw klant vindt wat van uw service én wil en kan uw service verder verbeteren, maar dan moet u er wel voor open staan. Voor klantenservice en servicedeskmanagers is het een uitdaging een service te bieden waarvan ook uw klanten vinden dat die excellent is.
lees meer

APR
19
Download de whitepaper
2016-04-19 | door HYLO | Artikel post

Een klant gedreven methodiek waarmee de overheid continu kan inspelen op de actuele klantbehoefte en de zelfredzaam toeneemt. In deze whitepaper "Klantparticipatie in de kennisbank voor betere dienstverlening" lees je er alles over.
lees meer

APR
12
Kun je de servicedesk robotiseren?
2016-04-12 | door HYLO | Artikel post

“Robotiseren” van de eerste lijn. Niet letterlijk via robots, maar met een kennismanagement gedreven selfservice.
lees meer

MRT
20
Laat de klant participeren in de kennisbank
2016-03-20 | door HYLO | Artikel post

De organisatie wordt veerkrachtig en kan veranderen van onderop
lees meer